FAQ

Bekijk de meest gestelde vragen bij Schermgebroken.nl en de antwoorden hierop

FAQ2019-06-18T21:52:34+01:00
Wat is het verschil tussen imitatie en originele onderdelen?2018-10-11T08:34:43+01:00

Imitatie onderdelen zijn vrijwel altijd goedkoper. Toch brengt dit een nadeel met zich mee omdat originele onderdelen, die wat duurder zijn, altijd beter werken. De originele onderdelen passen beter op uw apparaat, zijn gemaakt van betere materialen en gaan minder snel kapot dan imitatie onderdelen. Wij hebben vele imitatie leveranciers vergeleken en kunnen u daardoor een van de beste schermen aanbieden welke zo goed als gelijk zijn aan originele schermen.

Ik weet niet welk type iPod Touch ik heb, hoe kan ik dit zien?2018-10-11T08:32:06+01:00

Dit kunt u zien aan het volgende:
– iPod Touch 2G: Zilveren achterkant,
– iPod Touch 3G: Mat zilveren achterkant,
– iPod Touch 4G: Zilveren achterkant en heeft voor en achter een camera.

Kan ik mijn apparaat ook per post naar jullie opsturen?2018-10-11T08:30:40+01:00

Ja, dit kan. Wij adviseren u wel om het apparaat goed te verpakken en aangetekend naar ons op te sturen. Regelmatig verdwijnen pakketten bij de postdiensten. Omdat wij uw apparaat ook aangetekend retour sturen, vragen wij hier wel een bijdrage van €8,- voor bovenop de reparatiekosten.

Rekent Schermgebroken.nl onderzoekskosten?2019-06-06T19:43:13+01:00

Schermgebroken.nl rekent alleen onderzoekskosten (€25,-) wanneer de klant er voor kiest om het apparaat niet te laten repareren of als het toestel niet meer reparabel is. Het is eventueel mogelijk om het apparaat af te staan aan Schermgebroken.nl. Hierdoor vervallen deze kosten.

Kan ik op de reparatie wachten?2018-10-11T08:27:31+01:00

Op alle reparaties mag u natuurlijk wachten. Zo kunt u uw apparaat direct weer mee naar huis nemen.

Hoelang heb ik garantie op het gerapareerde onderdeel?2019-06-06T19:45:24+01:00

U heeft standaard 6 maanden garantie op een origineel product. Op een imitatie / huismerk onderdeel heeft u 3 maand garantie. Breuk, val, stoot en waterschade is uitgesloten van garantie.

Kan ik pinnen bij Schermgebroken.nl?2019-06-06T19:45:51+01:00

Ja, het is mogelijk om op onze locatie te pinnen. Dit is niet mogelijk met creditcards.

Kunnen jullie een factuur maken voor de verzekering?2018-10-11T07:46:02+01:00

Wij maken graag een factuur op voor zakelijke klanten of verzekeringszaken. Je kunt een vrijblijvende offerte eventueel opvragen via de offerte-pagina. Een factuur ontvang je, waar nodig, na de reparatie.

Waar is Schermgebroken.nl gevestigd?2018-10-11T07:43:40+01:00

Schermgebroken.nl is gevestigd op de volgende adressen :
Leeghwater 6, 3825MR Amersfoort ( winkelcentrum Amersfoort Vathorst )
Luttekepoortstraat 138, 3841AX Harderwijk ( tegenover de ANWB )

Neem vrijblijvend contact met ons op

Stel je vraag aan ons en wij komen zo spoedig mogelijk bij je terug.

NEEM CONTACT OP