Is uw iPhone 12 Pro Max scherm kapot / gebroken ?
Geen enkel probleem, deze repareren wij terwijl u wacht met een Premium kwaliteit scherm.
Wat is het Verschil tussen een origineel / premium of een huismerk scherm?
- Met een origineel scherm merkt u niet dat uw scherm ooit vervangen is, deze is gekalibreerd en geeft geen melding.
- Een premium scherm is een gelijkwaardig scherm aan een origineel scherm, deze is enkel niet bij Apple ingekocht waardoor u een melding ziet in instellingen dat de iPhone niet kan controleren of het scherm origineel is.
- Een huismerk scherm is een imitatie scherm van de hoogste gradatie, hij werkt perfect maar de kleuren kunnen afwijken en het glas kan sneller breken. Ook komt er een melding te staan in instellingen dat de iPhone niet kan controleren of het scherm origineel is.
Meest voorkomende problemen:
- iPhone 12 Pro Max glas gebroken
- iPhone 12 Pro Max lcd display gebroken
- iPhone 12 Pro Max barsten
- iPhone 12 Pro Max delen touchscreen werken niet
- iPhone 12 Pro Max strepen in het beeld
- iPhone 12 Pro Max groen beeld
- iPhone 12 Pro Max beeld slecht zichtbaar
Reparatieduur: 60 minuten
Gebruik wordt gemaakt van niet-officiële (niet direct bij Apple aangeschafte) onderdelen, er zal een melding worden getoond dat er niet kan worden gecontroleerd of het betreffende onderdeel origineel is, ook al is deze wel origineel. Deze melding zal enkel in de instellingen worden getoond.